FAQ
Czystość biżuterii

Biżuteria z BIZUMANII to najczystsza i jedyna zdezynfekowana biżuteria, jaką miałaś w swoich rękach. Czy zastanawiałaś się przy zakupie biżuterii, ile osób ją przymierzało? Ręczny proces produkcji biżuterii również wymaga obsługi wielu rąk. Nawet biżuteria, którą mamy w swoich szkatułkach nie jest idealnie pozbawiona bakterii. Dbając o higienę i bezpieczeństwo, nasi specjaliści czyszczą i dezynfekują biżuterię po każdym użyciu, jak również przed każdą wysyłką.

Jak mogę zamówić biżuterię?

Proces zamówienia jest bardzo prosty. Kiedy chcesz i jak chcesz wybierasz biżuterię online. Skorzystaj z opcji filtrowania. Pomoże ona w szukaniu konkretnych rodzajów biżuterii lub dobierze odpowiednie propozycje do okazji. Po wybraniu interesującej Cię sztuki, wybierz rozmiar i kliknij przycisk "Wypożycz". Następnie w kalendarzu zaznacz termin dostawy oraz zwrotu (okres wynajmu biżuterii nie może być krótszy, niż 1 dzień roboczy plus dwa dni na dowóz i odbiór paczki). Dodaj biżuterię do koszyka. Możesz kontynuować dodawanie do koszyka lub przejść do podsumowania i płatności (nie dotyczy posiadaczy abonamentu).

Jak zapakowana jest biżuteria?

Nasza biżuteria trafia do Ciebie w eleganckim pudełku zwrotnym. Służy ono do przechowywania wypożyczonej biżuterii i jest jednocześnie zabezpieczeniem podczas transportu. Pudełko zapakowane jest w karton, który należy zachować do zwrotu.

Jak wygląda proces dostawy i zwrotu?

To bardzo proste. Kiedy chcesz zamawiasz swoją wymarzoną biżuterię online. Dostawa i zwrot odbywa się za pośrednictwem zewnętrznej firmy kurierskiej GLS lub poprzez paczkomaty InPost. Wybierz tą opcję, która Tobie bardziej odpowiada. My przygotujemy Twoje zamówienie i nadamy je zgodnie z Twoim życzeniem. Dostawa i zwrot kurier GLS: Twoje zamówienie dostarczy Tobie kurier w dniu dostawy, pod wskazany adres. Nasza biżuteria trafi do Ciebie w eleganckim pudełku zwrotnym. W dniu zwrotu wystarczy, że spakujesz biżuterię i oddasz ją kurierowi, który automatycznie przyjedzie po jej odbiór. Kurier będzie miał etykietę zwrotną, nie musisz nic drukować. Dostawa i zwrot paczkomat InPost*: Twoje zamówienie zostanie dostarczone do wybranego przez Ciebie paczkomatu InPost w dniu dostawy. Nasza biżuteria trafi do Ciebie w eleganckim pudełku zwrotnym. W dniu zwrotu wystarczy, że spakujesz biżuterię i do godziny 14:00 odniesiesz ją do dowolnego paczkomatu. Umieść na kartonie 10 cyfrowy kod zwrotu otrzymany z InPost poprzez sms oraz na podany adres email. *UWAGA! Opcja dostawy i zwrotu paczkomatem InPost dostępna jest dla zamówień, których wartość biżuterii nie przekracza 4500 pln, ze względu na ubezpieczenie.

Jak mogę dokonać płatności?

Płatności możesz dokonać przelewem online, kartą płatniczą lub Blikiem. Jeśli posiadasz aktywny abonament BIZUMANII, wypożyczenia w ramach Twojego planu nie wymagają żadnych dodatkowych opłat.

Czy mogę przedłużyć czas wypożyczenia biżuterii, którą zamówiłam?

Z uwagi na automatyczny proces rezerwacji oraz strukturę naszego systemu, na dzień dzisiejszy nie jest możliwe przedłużenie okresu najmu. Jest to związane z ciągłym procesem zamówień biżuterii. Wypożyczenie możliwe jest tylko w datach, które wybrałaś w kalendarzu.

Czy mogę zmienić adres dostawy lub odbioru biżuterii?

Jest to możliwe, po zalogowaniu się na KONCIE UŻYTKOWNIKA, do dwóch dni roboczych poprzedzających dzień dostawy lub odbioru. (MOJE KONTO -> Twoje Dane -> Dane adresowe).

Czy mogę odebrać biżuterię osobiście?

Odbiór osobisty nie jest możliwy. Działamy wyłącznie wysyłkowo. Dostawy realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS, pod wskazany przez Ciebie adres lub poprzez paczkomaty InPost do wybranego paczkomatu.

Czy mogę zwrócić biżuterię osobiście?

Zwrot osobisty nie jest możliwy. Działamy wyłącznie wysyłkowo. Zwroty realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS lub poprzez paczkomaty Inpost.

Czy mogę wcześniej zwrócić biżuterię?

Jeśli chcesz wcześniej zwrócić biżuterię, skontaktuj się z nami, a my ustalimy, czy istnieje taka możliwość (jest to zależne od sposobu dostawy i innych czynników, na które nie zawsze mamy wpływ). Dołożymy wszelkich starań, aby zrealizować Twoją prośbę. Opłata za wynajem biżuterii nie ulega pomniejszeniu, ani nie podlega częściowemu zwrotowi.

Co jeśli kurier dostarczył uszkodzoną przesyłkę?

Jeżeli tylko masz podejrzenia, że przesyłka doręczona przez kuriera została uszkodzona lub ktoś mógł ją otworzyć wcześniej, spisz protokół z kurierem, zgodnie z warunkami przewozu firm kurierskich oraz niezwłocznie poinformuj nas o zaistniałej sytuacji. Na pewno zajmiemy sie tym i ustalimy co możemy w tej sytuacji dla Ciebie zrobić.

Dlaczego jest pobierana kaucja zwrotna?

Kaucja jest formą zabezpieczenia biżuterii i jest niezbędna do realizacji zamówienia. Możesz dokonać wpłaty kaucji w chwili składania zamówienia, jak też w dowolnie wybranym przez Ciebie czasie, nie później niż na 2 dni robocze przed planowaną datą dostawy. O upływającym terminie wpłaty kaucji zostaniesz przez nas poinformowana drogą mailową i SMS-ową. Brak wpłaty kaucji w wyznaczonym terminie jest jednoznaczny z anulowaniem zamówienia. Kwota kaucji zwracana jest w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania zwrotu Twojego zamówienia. Jeżeli posiadasz aktywny abonament BIZUMANII, nie obowiązuje Cię wpłata kaucji zwrotnej.

Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

Jeśli nie możesz zrealizować swojego kodu rabatowego przy zakupie, może to oznaczać, że któryś z poniższych warunków nie został spełniony:

  1. Przy jednym zamówieniu można wykorzystać tylko jeden kod rabatowy.
  2. Niektóre kody rabatowe są jednorazowego użytku.
  3. Kody rabatowe mogą zostać zrealizowane wyłącznie podczas procesu składania zamówienia, późniejsze odliczenie rabatu nie jest możliwe.
  4. Kody rabatowe posiadają termin ważności, który zawsze jest wyszczególniony w mailu w którym otrzymałeś kod.
  5. Kod rabatowy należy wpisać bez żadnych spacji przed ani pomiędzy znakami.
  6. Tylko wybrane kody rabatowe działają w przypadku zakupu abonamentu.

Czy biżuteria jest ubezpieczona?

Biżuteria jest ubezpieczona podczas dostawy i zwrotu.

Co zrobić, jeśli uszkodziłam biżuterię?

Zależy nam na Twoim komforcie. Noś biżuterię i korzystaj tak, jakby była Twoja. Za drobne uszkodzenia, wynikające z normalnego użytkowania nie pobieramy żadnych opłat. Natomiast jeśli uszkodzenie będzie znaczące, skontaktujemy się z Tobą, opisując szczegóły i koszt naprawy.

Jak aktywować abonament?

Po zakupie kod aktywujący jest przesyłany na podany przez Ciebie adres e-mail. Aby aktywować abonament, należy zarejestrować się/zalogować się na stronie bizumania.pl, a następnie w KONCIE UŻYTKOWNIKA, w zakładce Abonament wpisać kod aktywujący. Po zatwierdzeniu kodu pojawi się informacja o aktywacji abonamentu i jego szczegółach.

Jak mogę się skontaktować z Bizumanią?

Możesz skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem telefonu +48 502 114 413, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9 - 15 lub poprzez Formularz kontaktowy - dostępny w zakładce Kontakt. Do Twojej dyspozycji jest również adres e-mail: kontakt@bizumania.pl oraz chatbot na stronie Bizumania.pl